Hodnocení Hotel Happy Star

Přidáno: 20.01.2019 17:12, hodnotící: pho*@centrum.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? Příjemný personál a velmi hezké prostředí a okolí hotelu krásně upravené - zeleň a parkové úpravy.
Co se Vám nelíbilo? Není nic, co by se nám nelíbilo.
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 20.01.2019 13:59, hodnotící: jir*@email.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? privátní koupání, skvělé jídlo
Co se Vám nelíbilo? v apartmá č. 216 jsou 2 zrezivělé šroubky v koupelně
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 20.01.2019 12:09, hodnotící: cla*@gmail.com
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? nevyplněno
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 16.01.2019 21:55, hodnotící: t.b*@seznam.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? Teplý úsek na snídani
Co se Vám nelíbilo? nevyplněno
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 07.01.2019 11:19, hodnotící: vlp*@seznam.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? Byli jsme velmi spokojeni.
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 04.01.2019 20:46, hodnotící: jan*@seznam.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? Líbilo se nám vše, ale ze všeho nejvíc usměvavá recepční....
Co se Vám nelíbilo? NIC! - kromě parní kabiny
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 03.01.2019 15:00, hodnotící: rek*@sting.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? kvalitní recepce, výborná kuchyně, ochotná bazénová obsluha. S úsměvem jsem se pobavil s lehce infantilním podpisem "usměvavých" recepčních. Moc se mi ještě vloni líbil celý provozní řád bazénu vč. posledního bodu - zákazu souložení, bohužel asi tlak lidí bez smyslu pro humor (i když jsem chápal i oprávněnost požadavku) ovlivnila jeho svěšení. Mnoho úspěchů v dalším podnikání.
Co se Vám nelíbilo? obvinění uklízečky a pana Herziga st včetně nesmyslných lží o signalizaci EPS a údajných už loňských problémech s kouřením na pokoji, kde nikdo nekouřil jen na základě hlášení domovní důvěrnice (asi kabáty v předsíni nasáklé kouřem ještě z auta) o tom, že nechceme uklízet. Ze závažných zdravotních důvodů (apnoe) používám na noc respirátor, jehož součástí je zvlhčovací nádoba a manipulace s tímto přístrojem např. při úklidu může znamenat jeho zničení (v ceně cca 60.000 Kč). Podle zvuku turbíny s ním někdo v naší nepřítomnosti manipuloval, naštěstí tam byl jen zbytek vodní náplně. To je jeden z hlavních důvodů, proč nemáme zájem o úklid, druhým je samozřejmě, že jsme starší lidé a nepotřebujeme každý večer rozestýlat, třetím, že nic nepotřebujeme, jen klid, proto jsme byli ve vašem hotelu již předtím 2x max. spokojeni, po letošní eskapádě zvažujeme, zda příští vánoce jinde a je nám to docela líto.
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 31.12.2018 12:31, hodnotící: kar*@hornbach.com
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? Domácí prostředí
Co se Vám nelíbilo? Psi v jídelně
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 27.12.2018 11:59, hodnotící: mr.*@seznam.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? Velice profesionální přístup všech zaměstnanců. Ochota, vstřícnost, apod.
  Nahlásit nevhodný komentář
Přidáno: 26.12.2018 19:42, hodnotící: han*@seznam.cz
Jak hodnotíte pokoj a jeho zařízení?
Jak hodnotíte čistotu pokoje (vč. hygienického zařízení)?
Jak hodnotíte atmosféru nebytových prostor hotelu (restaurace, lobby bar, wellness, ...)?
Jak hodnotíte možnost parkování a přístup k hotelu?
Jak hodnotíte ochotu a zdvořilost personálu?
Jak hodnotíte nabídku doplňkových služeb (wi-fi, wellness, masáže, ...)?
Co se Vám líbilo? strávení štědrovečerní večeře v klidu,bez příprav a bez stresu
Co se Vám nelíbilo? velmi tvrdá matrace na spaní
  Nahlásit nevhodný komentář
1-10   11-20   21-30   31-40   41-50   51-60   61-70   71-80   další   konec